sobota 22. listopadu 2014

Rybičková pomazánka

Buď ji milujete nebo naopak. Já se přikláním k té první množnosti. Ať už ve školce, nebo na táboře, vždy jsem si "rybičkovou" chodila přidávat a přidávat...a zůstalo mi to dodnes.
Říkám si, že je tato pomazánka tak primitivní (a trochu klišé), že snad nemá cenu o ní psát...ale při procházení fotek z léta jsem na ní dostala takovou chuť, že vám o ní napsat zkrátka musím! Tyto fotky jsou tedy ještě z prázdnin na chalupě, kde už pár let nejraději trávím čas u krásné pece. V zimě na peci s oblibou dělám Ragú Bolognese, které je z ní zkrátka nejlepší, ale ani v létě nezahálím.


Tato varianta je z uzené makrely, spousty kyselých okurek a cibule. Tak mám pomazánku nejraději a podělím se s vámi o recept:

1 uzená makrela, obraná 
a natrhaná na drobné kousky
1 tvaroh
1 lžíce majonézy
půlka červené cibule (nebo jarní cibulka)
kyselé okurky podle chuti
sůl, pepř, pažitka

Smíchejte, namažte na čerstvý chléb a vychutnávejte si zapadající slunce...nebo možná první sníh?




Žádné komentáře:

Okomentovat